I'm Waiting You
BlackWhite?



Thanks for stopping by !

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links


Square-Square





Oval-Oval




Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Al-Fatihah Yasmin J Hunwick :')
Monday 4 June 2012 | 04:44 | 0 BlackWhite


hai readers ! for sure korang dah tahu pasal kejadian yang menimpa YASMIN HUNWICK kan.. actually, dyla tak kenal pun arwah ni. pagi tadi on twitter, tengok2 TL penuh dengan nama yasmin hunwick. wondering jugak mula2 tu. kenapa TL penuh dengan nama dia.. and become trending also. then, siasat punya siasat.. okay at last tahu jugak kenapa. arwah meninggal sebab kemalangan. yang sedihnya bukan arwah sorang jer yang maut dalam kejadian tu, 2 orang lagi kawan arwah juga maut. tapi yang lebih menyedihkan lagi ada orang buat fake story pasal kejadian yang menimpa arwah. this picture told us that....

klik untuk tumbesaran

firstly, ya Allah.. teruk sampai macam tu sekali. dyla tak henti2 sedekahkan al-Fatihah untuk arwah . sedih sangat. MasyaAllah :'( betul ke semua ni.. kepala dia pecah ? then, tetibe dyla ada terbaca tweet dari kawan baik arwah sendiri Faris. korang tengok ni..

klik untuk tumbesaran

so, kalau korang nak tahu ape2.. korang boleh terus tanya kat kawan baik dia sendiri okay :) jadi kita sebagai umat Islam.. saudara sesama Islam. marilah kita sama-sama sedekahkan al-Fatihah. semoga rohnya ditempat di kalangan orang2 yang beriman. insyaAllah.. sesungguhnya segala yang hidup pasti akan mati. ajal maut semuanya di tangan Tuhan. kita yang masih hidup ni sama-sama lah memperbanyakkan amalan baik walhal kita sendiri pun tak tahu bila ajal kita akan tiba kan :')




Older Post | Newer Post